fredag 8. mai 2009

Kjeller trapp

I dag var endelig kjeller trappa støypt. Men det var et sørgelig syn som møtte oss :(

Dette oppdaget vi ca 18.30. Jeg ringte  Sven hos AH Bygg for å fortelle hva som hadde skjedd, slik at han var forberedt på hva som ville møte han mandags morgen. Han ville ikke vente, han sa han kom med en gang for å se. Jeg begynte å ta opp stein.


Han var mildt sagt overraska over hva unger kan finne på å gjøre. Sven hoppet i arbeidsdressen og begynte å skrape og pusse. Utrolig nok klarte han å fikse det.
Vi er kjempeglade for at vi valgte AH-Bygg 

2 kommentarer:

  1. Eg var oppe på huset i går for å ta bilder, og tok 3 unger på fersken. IGJEN! 3 nye denne gongen.

    Og gjett ke - det var to jenter (!!!!) og en gutt. Og de var så frekke som bare det. Håper eg gav dei mareritt til langt uti august. Hadde eg hatt en lang pinne tilgjengelig, så.....

    Men heia AH Bygg. :) Det var imponerande..

    -monica-

    SvarSlett
  2. fy fladen så irriterende!!!!!!!!!!!dessan sko ha våre kjeppjagde,d va bra dokke fekk fiksa d.

    SvarSlett